17 października 2016

5 POMYSŁÓW NA UPIĘCIE WARKOCZYKÓW

Warkoczyki syntetyczne są atrakcyjne same w sobie i nie trzeba się trudzić, żeby wyglądały wyjątkowo. Jednak codzienne noszenie ich rozpuszczonych nie jest wygodne, czasem potrzebujemy je związać, a czasem po prostu chcemy zmiany. Często dziewczyny nie wiedzą jak je upiąć, więc chcę Wam przedstawić kilka propozycji :)


1. KUCYK


Do spięcia w kucyk będzie potrzebna mocna, gruba gumka, ponieważ warkoczyki trochę ważą.




Dodatkowo można obwiązać gumkę kilkoma warkoczykami co daje bardzo fajny efekt.



2. KOK


Tutaj przydadzą się 2 grube gumki. Najpierw robimy kucyka, później skręcamy warkoczyki w rulon i zawijamy w koczka. Na koniec zakładamy gumkę, żeby całość się trzymała.



Można koka obwiązać chustką, apaszką lub wpiąć jakąś ozdobę. Chyba same przyznacie, że wygląda uroczo :)





3. ROZPUSZCZONE, ALE SPIĘTE :)


Bierzemy kilka przednich warkoczyków i spinamy z tyłu gumeczką.



Alternatywą jest splecenie pasma w warkoczyk.





4. FRANCUZ


Zaplatamy go tak jak z naturalnych włosów i zakańczamy gumeczką. Uwaga, bo taki francuz jest bardzo sztywny.





5. FRANCUZ Z BOKU


Wydzielamy przedziałek z boku i w tym miejscu pleciemy francuza, zakańczamy go gumeczką. Resztę warkoczyków przekładamy na drugą stronę.







Sama miałam warkoczyki już 2 razy i uwielbiałam je nosić spięte w koka z dodatkiem apaszki :) 
A Tobie które z upięć podoba się najbardziej?


Dowiedz się więcej:





9 komentarzy:

  1. Podobają mi się wszystkie upięcia. U siebie nie zdecydowałam się na warkoczyki ale u innych bardzo mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Šwietne są te upiecia. Zawsze marzyłam o warkoczykach, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze bardzo podobały mi się warkoczyki syntetyczne oraz dredloki, nigdy jednak ich nie nosiłam. Najbardziej podoba mi się upięcie 4, 2 (ta apaszka owinięta wokół koka jest urocza) i 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie, piękne włosy. Zapuszczam teraz, na warkoczyki jestem już za stara. Ale fajnie to wygląda u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka to moja siostra ;) a co do wieku to wykonywalam już wiele razy warkoczyki tez na dojrzałych kobietach, bo na małe szaleństwo nigdy nie jest za późno :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają warkoczyki. Korcą mnie, ale... ;-) Skoro przez tyle lat się nie odważyłam...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie pozytywne komentarze jak i konstruktywna krytyka mile widziane, zatem zapraszam do podzielenia się swoją opinią! :)